Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 1

1
ISSN:1367-5494
Autor:Ram, Uri
Naslov:Liquid identities : Mecca Cola versus Coca-cola
Matična publikacija:European journal of cultural studies / [editors Pertti Alasuutari, Ann Gray, Joke Hermes], Vol. 10(2007), no.4, p. 465-484
Impresum:London ; Thousand Oaks (CA) ; New Delhi : Sage publications, 2007
Napomena:Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Str. 481-484. - Bibliografija. - Abstracts
Sažetak:Piće Mecca Cola kombinira u svom imenu dvije suprotne ikone: jednima označava autentičnost dok drugima označava proizvod. Glasovito srastanje Mecce i Cole budi pitanja o tome što je autentičnost postala u svjetskom društvu?
Ključne riječi:autentičnost * globalizacija * muslimanska kkultura * amerikanizacija
UDK:316.3
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9081

Upit: UncontrolledTerms_swish=(muslimanska kkultura )

login